Sunday, August 18, 2013

it was paradise

Právě jsem slétla z nebe.Abych nejprve vysvětlila mou dlouhodobou absenci. Deset dní mých prázdnin jsem trávila v malé,rybářské vesničce Igrane,která se ocitá v Chorvatsku.Mé nejoblíbenější věci se nalézají v této zapadlé vesnici.Moře,slunce,tržiště,čerstvé ovoce a zelenina,pekárna s vanilkovými koblihami,mušle,kamínky,roztomilí zmrzlináři a hlavně ryby na talíři.Prostě ráj na zemi.Moc jsem si to tam užila.Avšak nemám moc fotek,jelikož jsem třetí den na motorovém člunu přišla o foťák..Narozeniny se blíží,tak mám jen jedno přání.Ráda jsem líná na pláži s knihou v ruce.Tentokrát jsem četla detektivky.Každý den ubíhal mírumilovně.Ráno krásně barevná snídaně-pláž,moře,pláž,moře-večerní procházení po riviéře.Případně se nechat okouzlit uměním zdejších zmrzlinářů.Za rok se tam toužím vrátit opět.Vybrala jsem pár fotek,vyfocených před ztrátou mého foťáku.
Krásnou neděli!
PS:Příště už první outfit od moře:)


západ slunce

námořníci

plavba lodí



vášnivá čtenářka

návštěva města Makarska

rybičky

cukety,rajčata,papriky,lilky (asi tuto fotku pošlu na ministerstvo zemědělství)

socha turistů

květy nad vchodem do domu

noc u kostela

Makarska

mňam!fíky jsem trhali ze stromů ovšem:))

No comments:

Post a Comment

thank you for all your comments!