Friday, September 20, 2013

flowers mood

Jak se bráním proti počasí?Koupila jsem (umělé) květiny,drátek a doma vyrobila velký věnec jak mně poradily holky TADY z toho blogu.Moc jim děkuji za typ.Nosím si ho po Praze a lidé na mě volají Amálko.Já jsem ovšem šťastná,že si nosím své léto na hlavě.Fotky jsou od Aničky.Doufám,že od ní na mém blogu uvidíte více postů.Dnes jsem si vzala červený kabátek.Doplnila jsem ho romantickou košilí a šedými kalhotami.Nedávno jsem měla záchvat nákupů a v Lindexu jsem si koupila za 700kč krásný,teplý svetr. Příště uvidíte.Snad se mnou souhlasíte,že v M&S je skvělé jídlo.Dnes jsem si koupila zelený čaj a donuts. Mám teď dva způsoby oblékání.1)navleču na sebe milión svetrů a šál,abych si mohla vzít džísku nebo koženou bundu. 2)jsem jen v tričku,ale s kabátem.Každopádně si vždy na hlavu beru čepici nebo klobouk.Jak řešíte změnu v počasí s bundami a kabáty vy?Mimochodem jsem vyhlásila novou,podzimní anketu.Přeji všem méně deštivé dny :)







photos by Anička
coat-h&m//wreath-homemade//shirt-zara//bag-elle//

1 comment:

thank you for all your comments!