Sunday, September 8, 2013

wonder woman

Ve středu jsem byla okouzlena na Pražském hradě!Asi tušíte proč.Byla jsem na výstavě božské M.M.Už jste tu výstavu viděli?Je to nádherné.Nemám co dodat!Prostě kouzelné.Marilyn život v jedné velké místonosti.Všechny šaty,boty,dopisy a videa.Když se podíváte na každou fotku s Marilyn tvář se vám rozjasní!Její úměv vás dožene k radosti.Za jejím úsměvem se, ale skrýva těžký život.Vyrůstala jen s matkou,kterou po několika letech dali do psychiatrické léčebny.Marilyn vyrůstala v pěstounské rodině.Byla třikrát vdaná.Chtěla mít děti,avšak nemohla.Přes to všechno ji všichni milovali.V každém filmu předvedla ohromný herecký výkon.Vzhledem k fashion blogu bych chtěla říct nějaké poznatky o stylu M.M.Lodičky byly na zakázky od Salvatora Ferragama.Všechny jsou stejného tvaru a velikosti podpatku, ale každé mají jinou barvu. Marilyn měla ráda jednoduchý styl.Barvy jako černá,béžová a bílá se v jejím šatníku objevují nejčastěji.Všechny siluety mají boky a prsa!Abych to shrnula.Blondýna,rtěnka,rovné zuby,sexappeal.Tato slova vás vždycky dovedou na vzpomínku této bohyně.K dnešnímu outfitu.Džíny jsem doplnila bílím svetrem,čepicí a milovanou chanelkou.Opět jsem se vrklala na podpatcích:) Džíny na mě moc často neuvidíte,protože nejsem jejich oblíbencem.
PS:Ukončuji anketu:Jaké boty nosíte nejraději v letě.Vítězem se stávají bosé nohy :)








photos by L.M.thank you
 sweter-h&m//handbag-chanel//jeans-mango//heels-jeniffer//

No comments:

Post a Comment

thank you for all your comments!