Wednesday, January 29, 2014

CRYSTALISED

zdravím!! už je všude sníh. někteří z vás se jistě těšili, ale já patřím k té druhé půlce. zima ne. fuj fuj fuj. prostě ble ble ble. nemám ráda ty rána, kdy nemůžu najít tramvajovou zastávku kvůli mlze. šlapu pořád do něčeho, co se tváří jako sníh, ale ve skutečnosti je to bláto, které tak divně mlaská. mám stále v hlavě tu představu.. slunce, petřín, nočních procházky jen ve svetru, sluneční brýle, podpatky s ponožkami, sedmikráskové věnce a hlavně šaty, šaty a ještě jednou šaty. budu čekat. fotky jsou z lesa , kde už bych asi do crop topu teď nešla. mám na sobě baleťáckou sukni a crop top. vyrazím s aničkou na nějaké focení a tentokrát budu už uplně kabátová. doufám, že ta zima nebude dlouhá, protože jsem teď upadla do černé díry(fráze pro špatné období) a vím, že mě z ní dostane jenom slunce. takže pokud tohle čteš (drahé slunce) už si k nám hledej cestu :)
S.







photos by anička(jak jinak)
ps:ty fotky byly focené před týdnem.

5 comments:

  1. Slniečko drahé :3 príď...
    Krásne fotky ;) a podobný croptop už dávno hľadám

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. všechno je to tak krásné Sári! moc ti to sluší<3

    ReplyDelete
  4. tak to je perfektní! ten top se mi strašně líbí,
    Style Without Limits

    ReplyDelete

thank you for all your comments!