Saturday, February 1, 2014

THINK TWICE

možná mě nějaká dobrá duše vyslyšela, ale když se rozhlédnu z okna, žádný sníh nevidím. dokonce stále sleduji norský server počasí (jsem fakt pošahaná jarem) a tam to vypadá, že praha bude snad už nad nulou. teď nejčastěji nosím bílou košili, kožíšek a nějaké kožené kalhoty (například jsem si zamilovala, takové burgund kožený. v h&m za 200 Kč). samozřejmě neopouštím šaty ani v té největší zimě, takže pod ně beru vždy punčocháče, nadkolenky a jsem šťastná. u červeného kabátu jsem přišla na to, že vypadá velmi dobře jen k džínám a bílému svetru. dnes na sobě mám kombinace černé a tmavě modré, která mě opravdu nikdy neomrzí. šaty jsem "džínové" a přivezla jsem si je z berlína asi za 7 euro. děkuji YSL za objevení kombinace černé a modré. na fotkách se tvářím trochu pochmurně, ale to nebyl záměr :D dnes se chystám na jeden koncert do kavárny, tak se moc těším.
 hezký víkend, duše!





photos by (můžete hádat třikrát)
ANIČKA 


2 comments:

  1. Nádherné fotky! :o ..jsi moc krásná a máš boží šaty! :)

    ReplyDelete

thank you for all your comments!