Friday, February 21, 2014

TRUE ROMANCE

už jsem se moc těšila až vytáhnu tento svetr. mám moc ráda velké svetr, které se velmi snadno kombinují. sama propaguji kontrasty volný vs. úzký, takže za normálních okolností bych zvolila k takovému svetru skinny džíny nebo šortky do pasu, ale chtěla jsem dnešní outfit pojmout trochu grunge, takže jsem si vzala dlouhou sukni ze zary.  mám ráda ženskou eleganci, ale někdy mám velkou chuť, když ráno stojím před šatnou, vzít si něco volného a otrhanějšího. vždy takový outfit doplním džínovou bundou či koženým křivákem. móda je umění a každý den můžete být někým jiným, ale přitom si stále držet svůj osobitý styl. trochu rebelství nikdy neuškodí.
PS: jinak jsem teď začala číst miláčka od Guy de Maupassant a poslouchám od ráno do večera písničku true romance od citizens(velcí krasoni, takže video povinně shlédnout).





                                                                     



5 comments:

  1. písnička<3 a opět ti to strašně sluší!!)

    ReplyDelete
  2. ten náhrdelník je úžasný! :3

    ReplyDelete
  3. Moc hezké, také se mi líbí ten náhrdelník. A dlouhé sukně zbožňuji, akorát mi nesluší :) Skvělé vlasy mimochodem!

    ReplyDelete
  4. Tohle je skvělý! Já v dlouhé sukni vypadám nejhůř na světě:((

    ReplyDelete

thank you for all your comments!