Wednesday, March 19, 2014

FEVER

není lepších brýlí nad lenonky! tento outfit à la bezdomovec jsem si absolutně zamilovala. svetr jsem opět ukradla dědovi ze skříně. bezpochyby ho nikdy ani nevrátím. doplnila jsem ho roztrhanýma džínama a polobotkama. zítra už je jaro a já ho oslavuji tím, že chodím každý den dvakrát běhat. ráno je skvělé chodit běhat, protože vás to donutí se vysprchovat (ne, že bych se normálně nesprchovala) a pořádně nasnídat. mám teď jahodové období, takže jahody mám k snídani, svačině, na petříně prostě jahody všude. mimochodem to samé s tulipány až na to, že je nasnídám ani nesvačím, avšak je stále kupuji. 







photos by anička routová FLICKR
sweatr-vintage//nacklace-lindex//jeans-cheapmonday

5 comments:

  1. Ahoj, neviem na blogu najst tvoj e-mail. Nenapisala by si ho sem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj :) jistě. sa.rybova@gmail.com

      Delete
  2. Super :) vyřiď dědovi, že má stylový svetr :D

    ReplyDelete
  3. svetre po dedovi su tie najkúl !

    ReplyDelete
  4. Super styl a bezva fotky! Celkově moc hezký blog, přidávám se k followers :)
    www.dombydom.blogspot.cz

    ReplyDelete

thank you for all your comments!