Friday, April 4, 2014

RANDOM I.

první random post je na světě. fotila jsem během týdne to, co mě zaujalo. snad se vám bude příspěvek líbit. pokud ano, začnu tyto články psát více. dnes připravuji svůj pokoj na zítřejší malování. musím říct, že je s tím spousty práce. mimochodem všichni musíte navštívit výstavu Tima Burtona v Praze.
užívejte slunečné dny a držte mi palce na zítřejší malování.


ráda snídám
jahody/řecký jogurt/ovesné vločky

JARNÍ MUST-HAVES 
nádraží. nádraží. nádraží.
tetovačky z kavárny
nejkrásnější je, že takové rozkvetlé stromy jsou teď všude.
malá ochutnávka na příští post!
již brzy
xxx
<33 

3 comments:

  1. Randomy jsou můj nejmilejší druh článků, přijde mi, že z nich člověk o autorovi blogu hodně pozná :)! Ty jsi mi například hned sympatická, člověk, který rád snídá musí být super...obzvláště, když má rád vločky :D ♥

    ReplyDelete
  2. Souhlasím s Peťul nade mnou, z takových článků poznáš o autorovi spoustu věcí, nejen to jaký má styl, moc se mi to líbí a máš tu krásné fotky :)

    Dom by Dom

    ReplyDelete
  3. super fotky, randomy určite častejšie! ja tiež uvažujem že pridám nejaký mobilový random :D

    ReplyDelete

thank you for all your comments!