Tuesday, April 15, 2014

RANDOM III.

jedna lepší zpráva než ta druhá! čeká nás kolekce alexander wang pro h&m. když jsem si četla tuto novinku byla jsem na chvíli v rauši. nezbývá mi teď nic jiného než doufat, že si pár kousků z této kolekce odnesu. další skvělá zpráva (tedy pro mě) je, že lana del rey má novou písničku, ze které jsem v rouši byla podruhé. takový permanentní rouš teď zažívám. další random článek je na světě a já se snažím uhnat aničku na focení dalšího outfit postu. přeji veselé, větrné dny!


dokonalé makronky od ivety fabešové
ano, opět květiny! to bych jinak nebyla já:)
makronkový maniak. další rauš. 
veletržní palác
laura. můj nějvětší drahoušek
dorty, dorty, dorty všude







8 comments:

  1. Ať rauš vydrží co nejdéle :D
    Mám radost, že přidáváš randomy, mám pocit, že potom bloggera tak nějak poznám více osobněji, jestli víš jak to myslím :)
    Makronková fotka je nádherná :) Můžu se prosím zeptat? Máš obočí úplně přírodní, nebo používáš tužku? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jé děkujuu <33!! moc jsi mě potěšilaa* Nene nikdy jsem tužku nepoužila. Mám hodně husté a tmavé obočí :)

      Delete
  2. Hlasim se jako dalsi makronkovy maniak :D super fotky mas a at ti dobra nalada vydrzi porad a porad!
    Dom by Dom

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. nová písnička od Lany je perfektní♥ a na novou kolekci H&M se strašně těsím! super blog:)
    http://style-with-smile.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Ooo, krásná květina. A krásná slečna, i ta malá i ta velká :)

    ReplyDelete
  6. makronky taky miluju a kytky snad ještě víc! <3

    ReplyDelete

thank you for all your comments!