Sunday, April 6, 2014

SILVER


jsem moc ráda, že se vám líbil předešlý post. budu random články dávat každý týden. momentálně sedím už konečně umytá od barvy v novém pokoji. trávila jsem teď dva dny malováním a jsem úplně unavená, ale neskutečně šťastná. obrazy pověšeny, štendr na šaty sestavěn, kytky všude, knihovna naplněná a kosmetický stolek též. vypadá to krásně a zvlášť z toho má člověk dobrý pocit, když to zvládnul sám společně s přátele bez dělníků, zedníků a malířů. přemýšlím, že tu budu pořádat čaje o páté a tančírny o půlnoci. dnešní outfit je pojmut velice elegantně. často si dávám bílé košile pod černé šaty a černé košile pod bílé šaty. moc jsem si to oblíbila a ani vlastně nevím, jak mě to napadlo. užívejte sluníčka a používejte rtěnky.






dress-zara//shirt-mango//handbag-elle//socks-topshop
photos by ANIČKA




3 comments:

  1. Moc se mi libi, jak jsi to napsala, mohla bys svuj pokoj nekdy nafotit, urcite by to byl super clanek :) a outfit velmi originalni, nejvic me bavi ty ponozky!
    Dom by Dom

    ReplyDelete

thank you for all your comments!