Saturday, May 17, 2014

LANCÔME LOVE

včera jsem s laurou byly na ukázce tří looků v lancôme na jungmannově náměstí. byla to prostě báječné. potkala jsem skvělé lidi, snědla jsem ty nejlepší dobroty a hlavně lízátko s pravými jahodami obalené v bílé čokoládě. tato akce probíhala běham shopping fever, které pořádají české módní časopisy. v lancômu byl tým MARIE CLAIRE. hlavní vizážistkou byla lucia gibodová a mezi modelkami se nechala líčit i má gréta. lucia nám ukázala tři líčení pro každý den. bylo to velmi zajímavé, ale hlavně zde panovala naprosto skvělá atmosféra. na sebe jsem si vzala plisované bílé šaty, metalický svetřík, velké, pánské sako a chanelku. točila jsem pro vás video (bohužel nevalné kvality, jelikož je z iphonu). příští týden nás čeká již teplo. 3x hurá! 
<33


1 comment:

thank you for all your comments!