Sunday, May 11, 2014

RANDOM V.

moc ráda bych dnes na vás přenesla závislost jménem reptile youth. jak jsem již zmiňovala v minulém postu, byla jsem na jednom festivalu. vstup byl zadarmo a já se nemohla dočkat vystoupení české kapely toxique v čele s mnou zbožňovanou klárou vytiskovou. myslíte si také, že je klára perfektní inspirace? po prozpívaném koncertu s toxique vystupovalo dánské duo reptile youth. a do toho jsme se společně s eliškou absolutně zamilovaly. dnešní článek by se tady spíš měl jmenovat random koncert, protože všechny fotky jsou z tohoto báječného dne. a také můžete vidět můj festivalový outfit. zdar a sílu na nový týden, duše!
PS: budu ráda za hlasy na FCH











2 comments:

  1. závidím, Kláru Vytiskovou jsem naživo taky jednou viděla a pecka :)

    ReplyDelete

thank you for all your comments!