Wednesday, May 14, 2014

SOME INSPIRATION

dnes jsem se rozhodla vám ukázat mé módní múzy. myslím, že každý z vás je pozná (a možná je stejně jako já, bere za své módní vzory). snažila jsem se od každé vybrat ty outfity, které jsou mému srdci nejbližší. tak tedy dámy a pánové emma watson, keira knightley a alexy chung. jejich styly podle mě jsou na nejvyšším bodě momentálního, módního průmyslu.
a.ch. je inspirující už jen proto, že dokáže skvěle kombinovat eleganci a rafinovanost. její poznávací znamení je bezpochyby ofina. když se vám zdá už nudný váš styl a chcete změnu - ustřihněte si ofinu. a dokonce se to rýmuje :D moc se mi líbí barvy v outfitech. styl má založený na svetřících, skinny džínách a různých střihů sukní. nikdy nic nezkazíte černými kalhotami, svetrem, koženou a kloboukem.


e.w je především znakem pánského stylu. všechny ohromila, když se na červený koberec objevila v outfitu od CHD (č.4), který byl kombinací černých kalhot a červených šatů, které ovšem měly vykrojená záda. mně osobě nejvíce oslovil look 1. mám ráda sukně do pasu a vzorované košile s límečkem. a také doporučuji si přečíst v květnové elle s emmou článek. 
k.k upřednostňuje francouzský styl, který dokonale podtrhuje její něžnou tvář a útlou postavu. se svým partnerem tvoří, podle spousty módních časopisů, jeden z nejstylovějších párů a filmy s obsazením k.k mají vždy zaručený úspěch u diváků. často spolupracuje s chanel a byla tváří již spousty kampaní. 



No comments:

Post a Comment

thank you for all your comments!