Sunday, July 13, 2014

KVIFF 2014

naprosto perfektní zážitek! a kdo nepoznal zkratku hned vysvětlím, kde jsem trávila poslední čtyři dny. navštívila jsem karlovy vary a jejich filmový fastival. přijde mi, že jsem toho stihla opravdu hodně. prošla kolonádu v poledne i o půlnoci, viděla spousty filmů, byla na božské přehlídce božské beaty rajské (o které až v příštím postu), byla jsem vyfocená na stránky zootu, pojedla jsem palačinku, oplatky ale i karamelový koktejl v puppu, seznámila se skvělými lidmi a užila si každý den s mojí irenkou a drahou marii kadeřábkovou. z mého pohledu za nejlepší film, co jsem viděla považuji  hany z české produkce v hlavní roli s hanou vagnerovou. ale abych vše nechválila, viděla jsem i špatné filmy. za hezkého počasí jsem kolem sebe viděla spousty stylových lidí a mohla tak trochu okoukat styl z varů. už jsem po delší době v praze tak budu přidávat častěji.
a kdo z vás byl letos ve varech?

















  

1 comment:

  1. víc a víc mě mrzí, že jsem ve Varech nebyla...doufám, že jsi alespoň usedla na železný trůn? :D :)
    Mimochodem, na fotkách Vám to moc sluší a nejspíš už Ti to píši poněkolikáté, ale máš naprosto nádherný a zajímavý obličej :)

    ReplyDelete

thank you for all your comments!