Tuesday, September 16, 2014

DYZAJN MARKET//STREETSTYLE Z PRAHY

mé první focení streetstylu a dyzajn market. 
bylo to všechno báječné. takto oficiálně bych chtěla vyjádřit všem, které jsem v neděli obtěžovala focením, svůj dík. opravdu jsem ráda, za každého stylového člověka (a ne turistu), kterého jsem potkala. všechny jsem vám je zdokumentovala a vy se můžete inspirovat tak jako jsem se od nich inspirovala já. dále jsem zachytila pár výrobků, co mě oslovily. letošní ročník (i přes deštivé hodiny) byl skvělý. dobrá hudba a ještě lepší jídlo nám zpříjemňovali trochu melancholický den. rozhodla jsem se, že se streetstylu budu občas věnovat a pokud se vám článek bude líbit, ráda bych přispívala jednou týdně nějakým tím stylem z ulice. hned u první slečny mě oslovily oxfordky, ohrnuté kalhoty a ombré, na dalších fotkách pak dokonalé plátěné tašky a klobouky (<3) a hlavně barvy, které v tyto zasmušilé dny potřebné. pokud ujíždíte na rozkošných a nápaditých motýlcích, jistě vás osloví duo mužů z obchodu KRISPOL STORE a nakonec vanessa a její look i s kloboukem, na které mám asi závislost. doufám, že se vám fotky budou líbit a budu vděčná za vaše komentáře.






















2 comments:

  1. supr fotky ja by som sa asi hanbila osloviť ludi :D

    ReplyDelete
  2. pěkné fotky, také bych se ráda takových akcí účastnila, ale nějak nejsou v mém okolí :/ :)
    http://assecondmoments.blogspot.com

    ReplyDelete

thank you for all your comments!