Wednesday, September 10, 2014

STYLE BY MONIKA II.

čau mňau všichni! 
mojí krásnou moniku jste dlouho předlouho neviděli. naposledy TADY, kdy fotky byly pořízené na mobil, takže žádná výjimečná kvalita. tentokrát jsem se snažila a vzhledem k tomu, že se mi moc nelíbí fotky mého prvo-školního outfitu, mám pro vás první školní look monči. myslím, že se fotky vyvedly a celkový outfit se mi víc než líbí. obzvlášť jsem se zamilovala do sukně. na mém blogu jsem zavedla novinku, kterou hodlám ještě pořádně propracovat. tou novinkou myslím akce v praze, kterých se účasním a tak vás mohu upozornit na skvělé koncerty, party či bleší trhy a podobné fashion akce (vždy u poslední fotky). ráda se s vámi všemi uvidím!



AKCE V PRAZE, KDE SE MŮŽU S VÁMI POTKAT!
Dyzajn market Festival x Podzim
LOUNGE BEATS VOL. 1 ISHIMURA X YASU
MEDICINE PARTY #2
ZAHRADNÍ BLEŠÍ TRH
BLEŠÁK VE FABRICE



3 comments:

thank you for all your comments!