Friday, October 31, 2014

STATION

  Zdravím! 
Dnes s druhým outfitem z Hlavního nádraží. Tentokrát focení proběhlo uvnitř starého hlaváku. Musím říct, že atmosféra byla nepřekonatelná. Snad ji vycítíte z fotek. Na sobě mám letošní (pro mě) must-have šatníku, a tím je rolák. Chtěla jsem vám ukázat kombinaci roláku číslo 2. Tedy s koženým křivákem, který ho dokonale doplňuje. K němu pouzdrovou, krajkovou sukni z h&m, která patří spíše k letním kouskům, ale lze ji využít i jako hlavní prvek podzimního outfitu. Ještě červená rtěnka&podpatky a elegantní, ženský look je na světě. Poslední dobou se mi shromáždila spousta pozvánek na různé módní bazary tak vám je vypíšu opět pod fotky. Také přidávám odkazy na facebookovou stránku blogu a můj instagram. Čekejte brzy narozeninový post! 
PS: Na zimním blešáku ve fabrice budu také prodávat! Ale o tom napíšu později. :)







SHOP OUR CLOSET
BLOGES MARKET
ZIMNÍ BLEŠÁK VE FABRICE
MIKULÁŠSKÝ BLEŠÍ TRH

No comments:

Post a Comment

thank you for all your comments!