Friday, October 3, 2014

ULTRAVIOLENCE

dnešní outfit jsem pojala velmi obyčejně, avšak stejně je u mě něco neobyčejného. nikdy by mě nenapadlo, že si vezmu šedé punčocháče, jelikož nosím jen černé. nemám ráda silonky, protože jsou mi velmi nepříjemné, takže vždy volím variantu černých punčoch. tentokrát jsem nenašla ani jedny bez díry tak jsem byla dohnána k tomu, sáhnout po šedých. docela se mi jejich barva zalíbila, takže se jim již dála nebudu bránit. za necelý týden tu máme designblok. také se tak těšíte jako já? 
budu na každé přehlídce a pokusím se obejít spousty míst. pozítří se těšte na video z přehlídky french connection a můj outfit na ni. 





dress-h&m//jacket-zara//boots-blešák
photos by DIANA FILIPOVÁ

1 comment:

  1. haha, já taky nemám ráda silonky, ale občas si je holt vezmu :D Tvé šedé punčochy jsou bezva, ač jsou šedé, celý outfit hrozně moc oživily :)...a detail šatů...áách ♥ Mimochodem vážně Ti to sluší, jsi moc krásná!
    Mrzí mě, že se na designblok nedostanu, ale alespoň doufám, že budou nějaké fotky..?:-)*

    ReplyDelete

thank you for all your comments!