Saturday, November 8, 2014

AUTUMN/14

Dnes trochu z jiného šálku čaje. Většinou se na mém blogu objevují outfity nebo reportáže z módních přehlídek. Dnes jsem se rozhodla, že vám ukážu fotky z víkendové procházky s Kubou. 
Je to nádherné, vidět přírodu jak převléká své listy do barev jako je žlutá, červená a oranžová. 
O foťák jsme se střídali a myslím, že vznikly opravdu krásné fotky. Občas bych takové odreagování v přírodě potřebovala. Podzim mám ráda jen v části babího léta. Teď už je na mě moc velká zima. Docela se děsím představy Vánoc. Opět obchodní centra nezklamala a připravila nám vánoční výzdobu už na konci října, která například mě uvádí do lehkého stresu. 
PS: Dnes BLOGES MARKET













1 comment:

  1. Úúú tak ten kabát je dokonalý !!! pekné fotky ! :)
    Veľmi sa mi páči príroda keď sú všade pestrofarebné listy .. je to krásne ! :)

    ReplyDelete

thank you for all your comments!