Tuesday, November 25, 2014

COLD

Dnes mám pro vás fotky z nedělního outfitu. Byla jsem s Kubou ve skvělé thajské restauraci jménem Občanská plovárna nedaleko Malostranské. Dala jsem si jako předkrm tygří krevety a k hlavnímu jídlu indické nudle s čerstvými rajčaty a zeleninou. Mají zde skvělé jídlo a velmi příjemné posezení. Večer jsme byli na představení Plešatá zpěvačka, což je první absurdní drama. Také doporučuji! A k dnešnímu outfitu. Mám na sobě kabát z M&S. Který má naprosto dokonalý střih. Vypadá elegantně a vejde se pod něj spousta svetrů. Což je v tomto počasí pro mě priorita. Doma se vždy navleču. Svetr, svetr, kabát, šála (někdy i čepice nebo klobouk). Vyjdu ven a hned cítím jak pomalu, ale jistě umrzám. Nevím, jak zvládnu leden. 
A co vy? Už jste vytáhli zimní oblečení? :)





coat-m&s//dress-mango//cardigan sweater-h&m//watches-asos (offendi)//bag-h&m
photos by kuba

No comments:

Post a Comment

thank you for all your comments!