Sunday, November 30, 2014

INSPIRATION #2

Rozhodla jsem se, že se mrknu po internetových stránkách konfekčních obchodů a udělám vám výběr outfitů či konkrétních kousků, které mě oslovily. Zjistila jsem, že se často objevuje kožený detail. Na kožené věci mám slabost. Má nejoblíbenější sukně je kožená (z asosu). Ostatně jste ji na mém blogu hodněkrát viděli. Na podzim/zimu se neobejdu bez roláků a velkých svetrů. Také doufám, že pod stromečkem najdu chealsea boots, které jsem si vybrala v Bershce. Rozhodně se vyplatí podívat se na stránky Manga. Pokud jste jako já skeptičtí vůči českému Topshop, navštivte i jeho stránky (s milionkrát větším výběrem).
Navštěvujete internetové stránky vašich oblíbených obchodů?
P.S.: Na CZECHMAG mi vyšel další článek.
MANGO 
ZARA
šaty ve stylu chanel//skinny jsou nutností každého šatníku//kožená sukně a hnědý svetřík jsou elegantní dvojicí///velmi se mi líbil vzor této sukně//ležérní look
TOPSHOP
BERSHKA
ASOS
rolákové šaty a kožená bunda jsou pro mě top lookem//bez velké šály nepřežiji zimu//klasický blejzr je základem šatníku

tento trend jsem si zamilovala! - zara

výrazný náhrdelník ze zary je skvělá kombinace k obyčejné bílé košili

No comments:

Post a Comment

thank you for all your comments!