Thursday, November 20, 2014

INSTAGRAM POST

Nedávno jsem si prohlížela své fotky na instagramu a zjistila, že by z nich šel udělat celkem hezký článek. Přidala jsem tedy pár fotek z mobilu a článek je na světě. Za těch pár měsíců jsem toho moc dobrého snědla, vypila a hlavně zažila. Asi nebudu dál vypisovat, co všechno jsem dělala, protože by to nebavilo číst ani mě (a to já jsem velký čtenář). Snad jen to, že za podzimní jídlo u mě vyhrává na plné čáře dýňová polévka (kterou tu zrovna na fotce nemám) a jako pití mátový čaj. Jistě bych se neobešla bez roláku a velké šály. Mimochodem krásné teď mají v Zaře a H&M. No a v neposlední řadě nemohu opomenout stromy a jejich krásné barevné listy.
Když se na to všechno koukám, začínám si myslet, že ten podzim zas tak hrozný není.
Máte nějaké pro vás typické podzimní jídlo a pití?
Budu ráda za každý komentář! :)
jeden ze čtyř narozeninových dortů(m&s)//burger z streetfoodfestivalu//hrášková polévka z polívkárny v jindřišské//rozmazaný kuba a těstoviny v pasta krusta - MŇAM

pomerančový džus v m&s//káva v café amandine//mátový čaj-i need coffie//club-mate na streetfoodfestivalu
západ slunce//stromová alej//dveře s básničkami//metro
svetr, klobouk-zara, brýle, parfém-h&m//halenka-zara, boty-h&m//halenka-zara, kabelka-h&m//šaty-mango, náhrdelník- lindex, rolák, hodinky-asos
podzim na chodníku

narozeninová já a můj polaroid (o něm brzy článek)
vezu si svůj nový kabát (<3)


1 comment:

  1. Skvělý článek, už se těším na ten s polaroidem <3

    ReplyDelete

thank you for all your comments!