Saturday, November 22, 2014

Little bit from my room

Dnes bych vám ráda ukázala malou ochutnávku z již chystaného článku #roomtour. Nedávno jsem si zajela do ikey s jasným úmyslem najít nějaké kousky, s kterými bych si mohla dozdobit pokoj na Vánoce. I když jsem odpůrce reklamních Vánoc, již od října tak si ráda vytvářím doma atmosféru na prosinec. V ikee jsem jako vždy jezdila s vozíkem a tvářila se jak Alenka v říši divů. Nakoupila jsem světýlka, které jsem obmotala kolem rámu postele. Také bílou kožešinu jako kobereček a spousty dalších drobností - mezi nimi i krásnou láhev s ještě lepším svařákem. Zítra ještě půjdu nakoupit svíčky a budu připravená. 
Zdobíte si také kolem Vánoc svůj pokoj?

miliony výtisků elle

dopis ježíškovi nesmí chybět


armani po celý rok
vánoční kosmetická kolekce z h&m


1 comment:

  1. Zvu tě na mou giveaway o skřipce do vlasů:
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-)

    ReplyDelete

thank you for all your comments!