Sunday, November 16, 2014

Red-To-Wear

Červená jedině červená! Poslední dobou jsem si ji oblíbila. Mám ráda svůj červený kabát, červený svetr, červenou rťenku a také zázvorové sušenky v červené krabičce z ikey. Základem dnešního outfitu byl tedy červený svetr. K němu si můžete jako já vzít třeba koženou bundu a černé kalhoty. Absolutně obyčejné, ale stejně velmi výrazné díky této barvě. Fotky jsme fotili dnes ve spěchu s mým bratrem, takže jich moc nemám. Máte nějakou oblíbenou barvu podzimu vy? 
PS: Zítra na Národní třídě bude od 11h demonstrace proti našemu prezidentovi. 
leather jacket-něžná//bag-designblok//sweater-od aničky//pants-zara


1 comment:

  1. tá bunda je super a strašne sa mi páči prostredie. pre mňa je farba podzimu asi vínová, nosím ju aj inokedy ale k tomuto obdobiu sa mi hodí najviac. :)

    ReplyDelete

thank you for all your comments!