Tuesday, December 2, 2014

30/11/2014

Dnešní den jsem věnovala bazarům. S Verunkou jsme navštívily nejprve Anděl, kde prodávaly své oblečení např. PavlínaAnička nebo Johanka. Koupila jsem si pouze náhrdelník, ale je krásný a stál pouhých 30 kč. Snažím se teď před Vánocemi šetřit, jinak bych všechno vykoupila. Poté jsme šly do kavárny Krásný ztráty, kde probíhal Clothing Market. Tam jsem si pořídila kalhoty a koupila nějaké dárky. Dnes jsem si vzala kožich a doplnila ho růžovým svetrem ze Zary. Je to obyčejný a velmi ležérní look tak jsem ho chtěla okořenit detailem límečku a výrazného náhrdelníku. 
Vždycky když se mi zdá outfit moc obyčejný, vsadím na nápadné náhrdelníky či hodinky.





pants-h&m//sweater-zara//necklace-lindex//shirt-sisley//furry coat-zara//bag-h&m
photos by Verunka

No comments:

Post a Comment

thank you for all your comments!