Monday, December 22, 2014

Milý Ježíšku


Rozhodla jsem se, že pro vás připravím "wishlist" - neboli to, co bych chtěla najít pod stromečkem. Teď když na to tak koukám, uvědomuji si, že nenosím jinou barvu než černou. Můj nejoblíbenější outfit se skládá z černých skinny jeans (konečně jsem objevila ty pravé ve forever21), elegantního saka ze zary a roláku. Takhle chodím teď pořád. Je to nuda, ale mně je v tom dobře.
1/ Tento svetr z manga je perfektní na chladná rána ve škole. Moc se mi líbí materiál a barva. Nevím jak vy, ale já všechno oblečení ušpiním, takže čím tmavší, tím lepší. 2/ Chelsea boots si přeju již třetím rokem. Snad se letos poštěstí. Jsou to podle mě ty nejlepší boty, co kdy kdo vymyslel. Hodí se naprosto ke všemu a budou vždy elegantní. 3/ Nutně potřebuji velkou černou kabelku do školy. Takovou do které naházím učení, svačinu, pítí a diář. Vybrala jsem jednu z Topshopu. 4/ Sluneční brýle nosím během celého roku a v kočičím stylu jsem si je přála vždycky. 5/ Můj iPhone 4 už dosluhuje, tak si šetřím na iPhone 5. Především, protože se dá sehnat za 10 000 a to už je docela přijatelná cena. 6/ Řasenka mi dojde každým dnem a tato z Topshopu má ještě ke všemu krásný design. Také potřebuji make-up, protože mi stále dochází.

Jaké jsou vaše přání? 

No comments:

Post a Comment

thank you for all your comments!