Sunday, January 4, 2015

2014 with SPEAKING A FASHION LANGUAGE

Konec roku 2014 je za námi. Chtěla bych ho uzavřít pár slovy. Tento rok byl opravdu skvělý. Řekla bych, že nejlepší mého života. Především šlo o osobní život, kterým bych vás nerada zatěžovala. Z pohledu módy toho bylo ale také hodně. Vzinkla spousta skvělých fotek, za které ze srdce děkuji Aničce, Zuzce, Kubovi, Matoušovi a Dianě. Děkuji! <3 Nosila jsem ráda klobouky, kožené cokoliv (sukně, kalhoty, křiváky), kožíšek, svetry po dědovi a košile po prababičce. Co se ještě víc než móda měnilo byla kosmetika. Chvilku jsem měla červenou pusu a pak zase linky a někdy taky třpytivé oči. Zmatek nad zmatek! Já která jsem protikalhotová jsem nakonci roku objevila kouzlo černých skinny jeans. A právě proto bych za kombinaci, kterou jsem nosila nejraději (poslední tři měsíce), je delší sako, rolák a skinny. Pro někoho nuda, ale pro mě pohodlí a elegance. Co jsem se přes ten rok naucila? Začala jsem upřednostňovat pohodlí. Trochu jsem umírnila divočinu a přestala jsem toužit o vítěztví za nejšílenější outfit ulice. Eleganci jsem si nechala a chtěla bych si ji ponechat napořád. Nakonec bych chtěla zase děkovat. Jsem vděčná těm, co sem občas zavítají, s chutí si přečtou můj článek, podívají se na fotky a podělí se se mnou o svůj názor v komentáři. Přeji vám do nového roku spousty inspirace, protože té není nikdy dost. Dívejte se kolem sebe, usmívejte se a noste to, co vás baví. Blog snad končit nebude a já mu do nového roku popřeji častější přidávání článků! (:D)













No comments:

Post a Comment

thank you for all your comments!