Sunday, January 4, 2015

JUNGLE KIDS

V pátek jsme se s Kubou rozhodli být trochu akční, jelikož jsme přes prázdniny dost zlenivěli. Vydali jsme se tedy na jedno z mých nejoblíbenějších míst v Praze - do botanické zahrady na Albertově. Měli jsme s sebou foťák a instax mini. Tak jsme pořídili pár polaroidů, které jsem k článku přidala také. Miluju skleníky, ve kterých se cítím jako v džungli. Přišla jsem na to, že jsem takový moderní Mauglí. Samozřejmě s koženou sukní a kožichem. Ráda bych se s vámi podělila o mé módní zážitky Vánoc - Silvestra, ale byla jsem jen v pyžamu. Už mám rozpracovaný článek o celém roku na mém blogu, jen se mi pořád nedaří ho dodělat. Snad bude do úterý hotov. Pokud nemáte co zítra dělat a baví vás literatura, tak se běžte podívat na Čtení pro Josefa Škvoreckého do kavárny Krásný ztráty. Program začíná v deset a bude trvat až do pozdních večerních hodin. Vystoupí znamí spisovatelé a také tu uvidíte malé divadelní představení (13h a repete ve 20h).












1 comment:

  1. Moc pěkné fotky! :) Líbí se mi ten tvůj kožíšek ale sama bych si kožíšek neoblékla, takže jen obdivuju na ostatních :D :)

    http://assecondmoments.blogspot.com

    ReplyDelete

thank you for all your comments!