Wednesday, February 25, 2015

adidas StellaSport


Ve středu jsem se zúčastnila snad na té nejlepší módní přehlídky za poslední rok. Návrhářka Stella McCartney spolupracuje se sportovní značkou adidas již deset let. Vždy se zatím jednalo o velmi nápadité a praktické kousky šedých a černých barev. Nyní ovšem na trh přichází s ohromující kolekcí hýříci barvami a skvělými střihy. Sportovní pop na scénu!
Adidas StellaSport je určena pro mladé a sportovně založené dívky. Návrhářka zvolila pestré a výrazné barvy, jako jsou například chilli červená, trávově zelená nebo sytě modrá. U vzorů vsadila na zvířecí potisk, písmenka či logo kolekce. Ceny se pohybují od 400 kč a výše. O své kolekci řekla: „Dívky, pro které je adidas StellaSport určená, milují zábavu, jsou trendy, plné života a především nechtějí zapadnout v šedi. Přesně to jsme se snažili v kolekci znázornit a propojit sportovní módu a technologie se šik stylem, aby vznikl opravdový sportovní pop.“



Přehlídka byla velmi originální. Nešlo pouze o chození po mole, ale programem nás doprovázely tanečnice a akrobatky chodící po rukou. Skvělá hudba a příjemná atmosféra divadla La Fabrika dodávala celé akci skvělý ráz. Tváří kolekce se stala mladá herečka Sára Sandeva. Po přehlídce byl pro blogerky otevřen showroom a nějaké ty dobroty, bez kterých by se to neobešlo. 


Byla jsem naprosto nadšená. Nejprve jsem si myslela, že mě kolekce moc neosloví, jelikož nemám ráda sportovní styl, ale přehlídka mě vyvedla z mých pochyb. Našla jsem si pár kousků, které si pořídím na běhání, s kterým začnu zase v březnu. Pokud jste yogín jako já, tak si v kolekci také vyberete svůj kousek. Jsem si jistá, že pokud nejste sportovní typ, tak vás třeba i hezký kousek oblečení z této kolekce ke sportu dožene! 

MÉ NEJOBLÍBENĚJŠÍ KOUSKY Z CELÉ KOLEKCE! <3

PS: Rozhodla jsem se, že k této akci udělám dva články. V příštím na vás čeká video a fotky se mnou a mojí společností!

No comments:

Post a Comment

thank you for all your comments!