Saturday, April 18, 2015

INSPIRATION #3

 Miláno, Londýn, Paříž, NYC! Miluju dobu fashion weeku. Nejen kvůli uvedení nových kolekcí, objevení nových designerských tváří, ale především pro pestrost street stylu. Z ulice se totiž inspirace bere nejvíce. Když jedete v tramvaji a před vámi stojí holka, která má stejný svetr jako vy, ale vám přijde její kombinace prostě lepší, necháte se inspirovat a zítra si ten svert raději vezmete s boyfriend's jeans a lodičkami. Vždycky hledám na fotkách street stylu podobné kousky, které mám ve svém šatníku a nechám se jimi inspirovat. Letos mě nejvíce oslovily vzorované šaty, roláky a elegantní kalhoty s vysokým pasem. Vybrala jsem tedy z letošního fashion weeku pár outfitů, které mě oslovily. Nejraději se koukám na stránku - style.com. Mám pro vás ještě nakonec takovou malou radu. Pokud vás osloví streetstylový fotograf na ulici, nezapoměňte si nasadit brýle! Za prvé fotka vypadá zajímavěji a za druhé (pokud nejste modelka) je to jistá záchrana, že na fotce nebudete vypadat špatně. Mluvím z vlastní zkušenosti. A ještě poslední moudro. Snažte se oblékat každý den tak, jako kdybyste nějakého toho módního fotografa právě dnes měla potkat.



No comments:

Post a Comment

thank you for all your comments!