Sunday, April 12, 2015

MILANO 2015


Minulý pátek jsem s Kubou a jeho rodinkou odletěla do sluncem rozehřátého Milána. Po přistání jsme všichni shodili přebytečné vrstvy oblečení, protože tam bylo 21°C. Dojeli jsme na hotel v centru města, poté se vydali na prohlídku Catello Sforzesco a později s průvodkyní i na Poslední večeři od Da Vinciho. Spousty kroků doplňovala spousta jídla. Je to klišé, ale jedla jsem jen pizzu, lasagně a špagety carbonara. Milánská pizza je ovšem památka sama, jelikož je neodolatelně skvělá a vypadá jinak než ta, na kterou jsem zvyklá ze stánku v pražském metru. Kousky tohoto krásného města jsem se vám pokusila zdokumentovat. Další článek bude samozřejmě o outfitu a také vám chci ukázat mé úlovky z nákupů, jelikož jsem toho stihla ulovit opravdu hodně. 
















2 comments:

  1. To jsou skvělé fotky! Taky bych se tam chtěla podívat! ))

    ReplyDelete
  2. nádherne fotky
    do Milána sa chcem ist určite niekedy pozrieť :)

    ReplyDelete

thank you for all your comments!