Wednesday, April 22, 2015

MILANO/OUTFIT

Vždy, když navštěvuju nějaká nová metropolitní města a mám před sebou den chození a obdivování památek, dbám na pohodlný a přesto nápaditý outfit. Miláno je jedno z hlavních měst módního průmyslu, takže jsem se chtěla v tomto trochu přiblížit a vzít si na sebe něco, v čem budu prostě vidět. Bohužel jsme neměli na focení mnoho času. Na sobě mám červené námořnické triko s polokabátkem, který jsem si ten den koupila v tržnici. Má takové růžové ohrnovací rukávy, ale vzhledem k červené na triku jsem je raději shrnula. Příště se těšte na obří HAUL z Milána a také sobotní Bloges Market!  


 
t-shirt/f&f
handbag/chanel
pants/forever21
boots/wojas
sunglasses/reserved
necklaces/vintage
coat/vintage

No comments:

Post a Comment

thank you for all your comments!