Tuesday, April 28, 2015

MY NEW PHOTOGRAPHER! NEW BLOG!

Sice prší a po slunci ani vidu ani slechu, ale přesto na mém blogu bude svítat. Minulý rok pro mne bylo přidávání příspěvků mnohem jednodušší, jelikož jsem tu měla Aničku, která mě fotila skoro každý příspěvek. Anička potom odcestovala na studium někam ke křovákům do Anglie (:D) a mě tu nechala i s mým blogem. Pomáhala mi s fotkama Diana, ale s tou se bohužel tak často nevidím.. Každopádně abych se dostala k jádru blogerského ořechu! Můj přítel Kuba dostal ke svým narozeninám foťák a tak jsem mu dala "solidní nabídku", jestli by mě nechtěl fotit na můj blog. Tím pádem vám dnes mohu představit mého nového fotografa. Doufám, že mi společně s ním mé předsevzetí o trojnásobných várkách článků za týden půjde plnit jednoduše. Kromě častých příspěvků vás čekají i články s tématem - castingy! Chodím často na různé castigy do filmů a reklam přes agenturu a skoro vždy si odnesu vtipné příhody, tak bych se o ně s vámi chtěla podělit. Také opět zavádím random posty, které jsem pravidelně dělávala. Na mé facebookové stránce TADY se příští týden objeví "aukce" těch nejlepších kousků mého šatníku za opravdu směšné ceny! Snad vám udělám radost. Pravidla aukce se dozvíte tam. 
Držte palce znovuvzkříšení a čekejte změny (tentokrát svou výzvu beru vážně)! :)

¨

shirt-bershka
pants-forever21
heels,bag-h&m



No comments:

Post a Comment

thank you for all your comments!