Thursday, May 14, 2015

BEAUTY FAVOURITES

Zatím jsem žádný kosmetický článek na mém blogu nevydala. Předpokládám, že to bylo proto, že jsem se o líčení nikdy nezajímala. Každopádně stejně mám své "svaté grály", o které bych se s vámi ráda podělila. Nakonec článku jsem vám našla mé oblíbené looky z přehlídek. Jinak chybí mi zde makeup od benefitu, jelikož byl ošklivě upatlaný a obyčejné labelo, protože bylo až moc obyčejné. :D Také se chystám o zakoupení sady štětců od zoevy, tak jsem se chtěla zeptat, jestli s ni máte zkušenosti. A abych nezapomněla! Ráno bych se neobešla bez tangle teezeru. Budu ráda, když mi do komentářů napíšete, jakou kosmetiku používáte každý den vy!
1/ řasenka od benefitu - they're real
Má nejmilovanější a nejpoužívanější řasenka. Myslím, že ji určitě dobře znáte, protože si ji vychvaluje nejedna blogerka. Dodá ohromný objem a hlavně řasy neslepuje a nežmolkuje. Pokud potřebuju voděodolnou šáhnu po mé mac řasence, ale jinak nedám dopustit na tuto!

2/ parfém od yvest rocher
Tento parfém s vůní kokosu mi koupil Kuba, když jsme byli v Milánu. Viděla jsem ho ale i v našich obchodech. Je krásně osvěžující a cítím se jak palmovém háji. Obecně mám produkty od Yves Rocher velmi ráda. Mají skvělé šampony a krémy na obličej.

3/ laky na nehty od essie
Zbožňuju meruňkovou barvu laků na nehty. A s tímto odstínem od essie jsem nadmíru spokojená. Ten druhý lak je podkladový, který jsem začala používat především proto, že si koušu nehty.

4/ laky na nehty mac/essie/maybelline/essie/sephora


5/ rtěnka mac
A nakonec má nejoblíbenější rtěnka. Tuto krásku od macu nenosím normálně do školy, ale jinak ji ráda nosím všude. Dlouho vydrží a má takový sametový lesk. Pokud si beru rtěnku, většinou si vůbec nemaluji oči. Je to můj nejoblíbenější look. Rozhodně bych chtěla svou kolekci rtěnek od mac rozšířit. Také se mi líbí design topshopácké kosmetiky.



No comments:

Post a Comment

thank you for all your comments!