Wednesday, July 15, 2015

Anti-You

Před prázdninami jsem byla dosti vydatně nakupovat. Mezi mé úlovky spadají i tyto šaty, které jsem koupila za 300 kč v reserved. Ani nevím, proč jsem si je koupila. Zpětně mi teď přijde, že jsou na mě až moc "skejťácké"(:D). Takže jejich nápis (anti-you) na mě tak trochu sedí. Každopádně jsem si je v bocích zkrátila páskem a přijde mi, že vypadají docela dobře. Barvám jsem se opět vyhla obloukem. Dalším kouskem je batoh, který jsem pořídila ve slevách v Mangu. Je naprosto dokonalý. Vejde se mi do něj celý můj svět. Z neznámého důvodu ho nemám pořádně vyfocený na žádné fotce, tak jsem vám našla fotku z manga. V neděli odlítám do Říma a už se nemohu dočkat. Budu vám vše dokumentovat. Užívejte prázdniny! 



¨
dress//reserved
backpack//mango
jacket//meetfactory market
PS: na fotkách se neusmívám, protože jsem měla dělat "vážnou"

No comments:

Post a Comment

thank you for all your comments!