Wednesday, February 3, 2016

LET'S TALK ABOUT FASHION #1

Ready-to-wear! Co na mě zaručeně funguje při zimních depkách je sledování módních přehlídek a fotek na jaro a léto. Chvilku se zasním a už je kolem mě 15 stupňů nad nulou. Sice všechny přehlídky proběhly už před půl rokem, ale já funguju až teď, takže článek o nadcházející sezóně vychází právě dnes! Stejně je to zvláštní, že už tuto zimu víme, co bude trendy příští zimu. Kdybych byla módní návrhář byla bych asi absolutně zmatená v ročním období. Vemte si čaj nebo kafe a hezky si počtěte, co vás čeká na ulicích za pár měsíců. Tedy alespoň na některých ulicích v Paříži a New Yorku. 
Chanel. Bezpečně se usaďte, připásejte a dávejte pozor na pořádný elekticismus, protože Karl namíchal opravdu divoký koktejl. Recept na něj získáte zde: kšilt dozadu, kufříky se světoznámým znakem dvou překřížených céček, světřík se vzorem letadla, modrým stínem masku přes oči, tvídovou sukni, ocvočkovanou bundu, perly, čelenky a hlavně ultragalaktické brýle. Ano! Tohle všechno je jaro/léto 2016 Chanel. Módní svět včetně všech blogerek a vlogerek vydává denodenně články o tom, "jak se obléct do letadla". Podle mě je to lehce absurdní a z létání se tím stala vlastně fashion záležitost. Každopádně tato kolekce je jedinečná. Její součástí je jak klasický kostýmek s kloboukem, tak nový cool Chanel s drsnou bundou a kšiltovkou dozadu. V minulých letech se chanelovské molo proměnilo do několika tváří. Karl nás zavedl do supermarketu, kde Cara Delevigne jezdila s nákupním košíkem, nebo jsme byli součástí velké demostrace. A teď? Welcome at the airport!


Christian Dior. Po premiéře filmu "Dior a Já" jsem poznala, že Raf Simons je KRÁL všeho estetična. Jeho kolekce pre-jaro/léto 2016 je toho důkazem. Krásné střihy a látky dokonale podtrhují ženské tvary, kterých se Dior drží celou dobu. V kolekci je jak dámská elegance v podobě černých vypasovaných kostýmků, tak dívčí něžnost v jemných sukýnkách a bavlňených šatů. Dior prostě lichotí každé ženě! Celá kolekce na mne působí lehce a jemně, i když se jedná o černou barvu.







































Dries Van Noten. Chtěla jsem objevit něco neobvyklého a nečekaného. Nějakou tu revoluci pro nastávající jaro a léto. To "něco" jsem našla z přehlídky od belgického návrháře Dries Van Noten. Už z jeho předchozích kolekcí jsem došla k závěru, že málokdo dokáže najít tak dokonalé propojení barev jako on. Potisk peříček na lesklé látce mě skutečně ohromil a můj velký favorit je look č.2 z leva. Takže must-have pro letošní sezonu jsou maxi saka, vintage pásek, kalhoty do pasu a zajímavé potisky. PS: Možná je budoucnost v podprsenkách přes oblečení! 

Burberry Prorsum. Burberry byl, je a bude moje láska. Vždycky mě jejich kreace uchvacovaly. Není to žádný "odvaz" či šílenost, ale mně to nevadí. Číší ze všeho čistá elegance, které jsem naprosto oddaná. Tento rok jsem si také překvapivě zamilovala mentolově zelenou, takže by mi kabátek nebo krajkové šaty v této barvě rozhodně neublížily. Není nad klasiku! Pouzdrovou sukní a trenčkotem nikdy nic nezkazíte. Jedna malá rada pro vás. Pokud se rozhodnete pro trenčkot nikdy nezapínejte pásek tak jak se má. Je mnohem zábavnější ho zavázat vzadu na uzel! :)

No comments:

Post a Comment

thank you for all your comments!