Thursday, February 25, 2016

RUN, BABY, RUN!

Už se nám rychlým krokem blíží jaro a pro mě to znamená další pokus o pravidelné běhání. Dvojice já a sport by se dala přirovnat k tobogánu. Občas mám záchvaty radosti a chci chodit každý den do posilovny a běhat, a pak se zase vrátím ke své pasivitě. Jedno léto jsem dokonce vydržela každý den chodit běhat celé dva měsíce v kuse. To byl můj rekord a doufám, že to tento rok zvládnu a překonám se. Ale dost o mé neschopnosti. Proč vám tady povídám o běhání? Chtěla jsem vás upozornit na nové běžecké boty od adidasu, které vypadají krásně a jsem to nejvíc pohodlné boty pod sluncem. Byla jsem na meetupu, kde se tyto nové revoluční adidasky představily. Jsou neskutečně lehké a obepíná celé chodilo. Na akci bylo skvělé jídlo od Kitchenette a Kitchen story. Také jsme měli možnost si popovídat s překrásnou Taťánou Kuchařovou. Jako vždy skvělá akce! 





ambasadorka Taťána Kuchařová 


No comments:

Post a Comment

thank you for all your comments!