Thursday, March 10, 2016

IT'S TIME FOR CHANGE

Jaro se blíží a plíží! To jste ovšem jistě zaregistrovali. Z ohyzdné a ponuré zimy na nás zase začne pěkne svítit sluníčko a ty nejčernější myšlenky, co vám jistě leží v hlavě (nebo v žaludku), pod tím náporem světla roztají. Většina mých blízkých mě považuje za dost negativního a pesimistického člověka. Nebudu dělat, že ne. Sama nejlíp vím, co mi běží hlavou, když se dozvím nějakou fajn zprávu. Vždy vidím jen ty špatné detaily, co mi celý celkový dojem, který by byl u většiny ostatních báječný, pokazí. A to si pak představte, co se mi honí hlavou, když se dozvím ty děsné zprávy. Naštěstí mám v sobě trochu sarkasmu, takže z toho vždy trochu vtipně vybruslím. Mám toho už DOST! Sama jsem pořád nespokojoná a všechno to jen a jen plyne z mého přístupu k životu. Nechci tady mít ty motivační kecy, které sama nesnáším, ale chtěla jsem se s vámi podělit o takovou challange, kterou jsem uzavřela sama se sebou. Už čtvrtý den (dobrý scóre) jsem pozitivní. Teď když to píšu, směju se, jak to hloupě zní. Snažím se na vše koukat z té lepší stránky a dokonce se nehroutím z většího nervového nátlaku! Možná je to je placebo, ale jsem teď po dlouhé době (poslední čtyři dny) fakt spokojená. Pokud jste někdo podobný Saruman jako já, tak si najděte podobnou cestu a buďte š'tastní. 

PS: K dnešnímu outfitu mám pro vás malý tip. Vrstvila jsem na sebe dva svetry. Jeden dlouhý a druhý kratší, ale huňatější. Myslím, že to vypadá celkem stylově a hlavně neumrznete, protože jaro se zatím jen BLÍŽÍ. #staytuned


1 comment:

  1. Pekný outfit, pristane ti to!! :))
    partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete

thank you for all your comments!